تبلیغات
مرجع کامل پرورش اندام واخبارهای ورزشی - ۵ راه برای دستیابی به تستسترون بیشتر

Block

» پشتیبانی


قدرت گرفته از: Mihanblog
ترجمه شده توسط : اینـتر وب
/endBlock
Ads3

» تبلیغات

[-Text3-]
/endAds3
ContactBlock

» تماس با ما

[Contact_Form]
/endContactBlock
RegisterBlock

» عضویت در سایت

[Register_Form]
/endRegisterBlock
ForumBlock

» آخرین ارسال های انجمن

ForumPostsLoopBlock /endForumPostsLoopBlock
عنوان پاسخ بازدید توسط
[Forum_Post_Title] [Forum_Post_Count_Answer] [Forum_Post_Hit] [Forum_Post_Last_Author]
[Forum_Posts_Code_Ajax]
[Forum_Posts_Page]
/endForumBlock

PostImageBlock

/endPostImageBlock
Tetosteron-Plus-Iranifitness-com

۱- هوشمندانه تمرین کنید.
تمرین با وزنه با تجزیه بافت عضلات، که نیاز بازسازی و ترمیم آنها توسط بدن را به وجود می آورد، رشد عضلانی بیشتر را تحریک می کند، تمرین با وزنه همچنین سطوح تستسترون را در ساعات پس از ترک باشگاه افزایش می دهد، در واقع بسیاری از افراد پس از تمرین و خروج از باشگاه انرژی و نشاط بیشتری دارند که یکی از دلایلش به افزایش سطح تستسترون در بدن آنها باز می گردد. تحقیقات نشادن داده حرکات ترکیبی(چند مفصلی)که در آنها از وزنه های بیشتری برای تکرارهای کمتر استفاده می شود، تستسترون را بیش از تکرارهای بیشتر و وزنه های سبک تر افزایش م یدهد.
آنچه باید انجام دهید:
جلسات تمرین سنگین با وزنه را در رنج ۴ تا ۵ جلسه در هفته حفظ کرده و سعی کنید تمرین شما بین ۶۰ تا ۷۵ ذقیقه به پایان برسد. از مقدار وزنه هایی استفاده کنید که در رنج ۵تا۸ تکرار به ناتوانی برسید، و در زمان استراحت بین ست ها را حدود دو دقیقه در نظر بگیرید.
۲- شدت تمرین هوازی خود را در سطح متوسطی حفظ کنید.
واضح است که برای ارتقاء و حفظ سلامت قلب و عروق و کنترل ذخایر چربی، باید از تمرینات هوازی بهره بگیرید. ولی نباید در انجام تمرینان هوازی زیاده روی کنید چون می تواند اثر معکوس بر رشد عضلانی شما داشته باشد. شاید تا به حال دقت کرده باشید که دوندگان استقامتی بسیار لاغرند و سایز عضلانی بسیار کمی دارند. به این دلیل است که برای آنها عضلات با تنه مثل یک بار اضافی به شمار می آید که به مرور زمان در پی دویدن های مداوم از سایز آن کاسته می شود. زیاده روی در تمرینات هوازی می تواند اثر منفی بر سایز عضلات تان داشته باشد، همچنین سطح تستسترون شما را کاهش دهد.
آنچه باید انجام دهید:
از تمرینات هوازی با شدت متوسط استفاده کنید از جمله  دویدن آهسته یا راه رفتن سریع روی تردمیل، جلسات تمرین هوازی را بین ۳۰تا۴۵ دقیقه حفظ کنید و بیش از چهار جلسه تمرین هوازی در هفته نداشته باشید، بخصوص در طول فازهایی که در تلاش برای افزایش سایز هستند. بدنسازان می توانند در طول فاز رژیم و رقابت که در تلاش برای به حداقل رساندن ذخایر چربی بدن هستند، تمرین هوازی بیشتری انجام دهند، البته باید نسبت به کاهش سطوح تستسترون خود در چنین شرایطی هوشیار باشید.
۳- مقدار پروتئین کافی دریافت کنید.
حتما به خوبی می دانید که برای ساختن حجم عضلانی به پروتئین نیاز دارید، ولی شاید ندانید که مصرف پروتئین به تقویت سطوح تستسترون هم کمک می کند. کهو می گوید:” مکمل های پروتئین از جمله پروتئین وی یا سفید تخم مرغ با سطوح بالاتر تستسترون در ارتباط است، وی می افزاید: رژیم های حاوی پروتئین بالا در مقایسه با رژیم های شامل  کربوهیدرات بالا، اثر بهتری بر سطح کلی تستسترون دارد. در کنار مکمل ها، بر منابع غذایی پروتئین دار هم تکیه کنید از جمله لبنیات،تخم مرغ،گوشت های کم چربی از جمله گوشت گوساله و گوشت ماهیان.
آنچه باید انجام دهید:
هر روز حداقل ۲/۲ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن دریافت کنید و تلاش کنید تا حدود ۳۰ درصد از کالری روزانه خود را از پروتئین تامین کنید. به این معنی است که بدنسازی که روزانه ۴۰۰۰ کالری در اختیار بدن خود قرار می دهد، بهتر است روزانه حدود ۳۰۰ گرم پروتئین در یافت کند.
۴- از الکل اجتناب کنید.
مصرف مشروبات الکلی می تواند به سرکوب سطوح تستسترون منجر شود. در واقع مقدار بالای الکل می تواند به بروز التهابات مختلف در بدن و تجزیه تستسترون بیانجامد. کهو می گوید: چنانچه سطح الکل در خون فرد بالا باشد، تولید تستسترون تحت تاثیر منفی قرار می گیرد.
آنچه باید انجام دهید:
تا حد ممکن از مصرف الکل اجتناب کنید ، چرا که علاوه بر سرکوب سطوح تستسترون، روند چربی سوزی را هم در بدن مختل کرده و آثار منفی متعددی برای سلامت شما در پی دارد.
۵- از سبزیجات خانواده کلم استفاده کنید.
حتما به خوبی می دانید که سبزیجات برای سلامت رشد عضلات شما مورد نیازند، ولی شاید ندانید سبزیجات خاصی کمک می کنند به تقویت سطوح تستسترون. کهو می گوید: تحقیقات نشان داده که پایبندی به رژیم غنی از سبزیجات خانواده کلم، از جمله بروکلی،گل کلم،کلم سبز،کلم پیچ و … کمک می کند به تقویت سطوح تستسترون. که این به واسطه ترکیبات ویژه گیاهی است که در این گیاهان یافت می شود، از جمله ایندل ها که کمک می کنند به سرکوب استروژن.
آنچه باید انجام دهید:
در برنامه غذایی خود بر این غذاها تکیه کرده و تلاش کنید تا روزانه حداقل یک وعده از این گیاهان بهره بگیرید. ترکیبی از این موارد همواره نتایج بهتری  دارند نسبت به اینکه تنها بر یکی از آنها تاکید کنید و از بقیه غافل شوید. البته می توانید از انواعی که مورد علاقه تان است، به مقدار بیشتری استفاده کنید برای اینکه در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که مصرف منظم آنها را در برنامه خود جای دهید.

Manba منبع : ایرانی فیتنس



MorePostBlock
ادامه مطلب
/endMorePostBlock
درباره : پرورش اندام , مکمل های بدنسازی ,
PostRateBlock
امتیاز : [Post_Rate] نتیجه : [Post_Rate_Result] امتیاز توسط [Post_Rate_Count] نفر مجموع امتیاز : [Post_Rate_Total]

/endPostRateBlock
OnlyMorePostBlock
نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
/endOnlyMorePostBlock
برچسب ها : افزایش تستسترون بدن , افزایش تستسترون بدن با مواد غذایی , ایجاد تستسترون در بدن , بالا بردن تستسترون بدن , بالا بردن سطوح تستسترون , تستسترون , تستسترون در سبزیجات , تستسترون در پروتئین , تنظیک تستسترون بدن , راه حل هایی برای افزایش تستسترون , مواد غذایی حاوی تستسترون , مکمل برای افزایش تستسترون , مکمل های حاوی تستسترون , کنترل بهتر تستسترون بدن ,
بازدید :
تاریخ : یکشنبه 9 تیر 1392 زمان : 05:58 ب.ظ | نویسنده : آرمین عالی پناه | لینک ثابت | نظرات ()
RelatedPostsBlock

» مطالب مرتبط

/endRelatedPostsBlock

» آخرین مطالب ارسالی

حقایقی ناگفته درباره جان سینا
دانلود کتاب اطلاعات جامع بدنسازی
آداب تمرین و تغدیه در ماه مبارک رمضان در ورزش بدنسازی
معرفی حرکات پشت بازو – پرس پشت بازو هالتر و دیپ با دستگاه
۵ راه برای دستیابی به تستسترون بیشتر
بیوگرافی ادواردو کورئا
نایب قهرمانی بیت الله عباسپور در Mr.Europe Pro 2013
تمرین عضلات جلوبازو با مایکل فرانکویس
آمینو ۳۰۰۰
سیستم تاباتا، راهی برای چربی سوزی و عضله سازی
۱۰ روش برای غلبه بر استرس در ورزشکاران
چربی سوزی به سرعت برق و باد!
قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی IFBB 2013 با ۷ مدال طلا
تغذیه روزانه برای بدنسازی بانوان
خود آزمایی تمرین پا
برنامه تمرینی برای عضلات پا همراه با کای گرین
علی تبریزی: برای مسابقات حرفه ای شرایط خوبی دارم
بیوگرافی فیل هیث
گینر افزایش وزن فریک ان هیوژ ام وی پی
اعلان نتایج فیبو پاور ۲۰۱۳ و ناداوری علیه بیت اله عباسپور
استراحت بین ست ها
آیا برای گردن‌های نازک خودفکری کرده‌اید؟
کول‌هائی چون کوه با آرنولد شوارزنگر
افزایش وزن و فرار از لاغری
اماده سازی بدن در هفته آخر قبل از مسابقه

» ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط بهرام در تاریخ جمعه 16 اسفند 1392 05:03 ب.ظ و دقیقه ارسال شده است

گونه بدن خود را تحریک به ترشح تستوسترون کنیم؟


CommentForm [Comment_Form]
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
CommentPage [Comment_Page]
BlockDown

» پشتیبانی


قدرت گرفته از: Mihanblog
ترجمه شده توسط : اینـتر وب
/endBlockDown
Ads1
تبلیغات
[-Text1-]
/endAds1
درباره سایت
"/>
سلام
وبلاگ تخصصی پرورش اندام وبدنسازی وفیتنس.
تمام مطالب این وبلاگ ازسایت های معتبربرگرفته شده است.
ایجاد کننده وبلاگ : آرمین عالی پناه
BlogCounterBlock
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : [Blog_Posts]
کل نظرات : [Blog_Comments]
آمار کاربران
افراد آنلاین : [Online]
تعداد اعضا : [Blog_User]

کاربران آنلاین


onlineکاربران آنلاین

[Online_Number].  [Online_Title]

آمار بازدید
بازدید امروز : [cb:stat_today_view]
باردید دیروز : [Yesterday]
گوگل امروز : [Google_Day]
گوگل دیروز : [Google_Yesterday]
بازدید هفته : [Week]
بازدید ماه : [Month]
بازدید سال : [Year]
بازدید کلی : [cb:stat_total_view]
/endCounterBlock
آمار و کدها
FormLoginBlock
عضو شوید

[Login_Form]
فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع BlogRegFastBlock [Reg_Fast_Form] /endBlogRegFastBlock > /endFormLoginBlock
IfLoginBlock منوی کاربری

خوش آمدی : [Login_Name]
آخرین ورود:[Login_Date_Last]
نام کاربری : [Login_Username]
آمار و کد ها
مشاهده پروفایل
ارسال پست جدید
ویرایش پروفایل
خروج از سایت
/endIfLoginBlock
نویسندگان
MailBlock
خبرنامه
برای اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود [Mail_Form]
/endMailBlock
HitPostsBlock
مطالب پربازدید
/endHitPostsBlock
RandPostsBlock
مطالب تصادفی
/endRandPostsBlock
نظرسنجی
PollBlock [Poll_Name] [Poll_Items] /endPollBlock عملکردکدام بازیکنان رابهترازسایرین میدانید؟







RandChatBoxBlock
چت باکس
[My_Chat_Box]
/endRandChatBoxBlock
LinkAutoBlock
تبادل لینک هوشمند
[Link_Auto_Form]
/endLinkAutoBlock
BlogUserBlock
کاربران
/endBlogUserBlock
BlogSearchBlock
جستجو

/endBlogSearchBlock
کدهای اختصاصی
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :


پشتیبانی

قدرت گرفته از: Mihanblog
ترجمه شده توسط : اینـتر وب
پشتیبانی
RSS

Powered By
Enterweb.ir
Translate : Enterweb.ir

تمامی حقوق محفوظ میباشد